کد خبر: 307343
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

افتتاح نخستین کلاس درس تربیت‌بدنی در مدرسه حضرت صدیقه (س)ملارد

طی مراسمی با حضور الهه حسن پور معاون تربیت‌‌بدنی‌ و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و جمعی از مسئولان شهرستان ملارد نخستین کلاس درس تربیت بدنی در شهرستان ملارد افتتاح شد.

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ملارد طی مراسمی با حضور الهه حسن پور معاون تربیت‌‌بدنی‌ و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و جمعی از مسئولان شهرستان ملارد نخستین کلاس درس تربیت بدنی در این شهرستان افتتاح شد.
 
در حاشیه این مراسم طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد هدف از این اقدام را، توسعه فضاهای ورزشی مدارس و اجرای طرح کلاس تخصصی درس تربیت‌بدنی با الویت مدارس ابتدایی دانست و اذعان داشت: این کلاس درس در مساحت 163 مترمربع و با هزینه ای بالغ بر 1میلیارد و دویست میلیون ریال طراحی، ساخت و تجهیز شده که از اعتبارات تخصیصی اداره کل  آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و بخشی هم از منابع مالی مدرسه تأمین شده است.
 
وی افزود: با شروع سال تحصیلی جدید دومین کلاس درس تربیت بدنی در این شهرستان در مدرسه طاها نیز قابل استفاده خواهد بود.
 
رضایی‌فر با اشاره به این موضوع که در این کلاس ها ابزار موثر در آموزش مهارت های حرکتی بنیادین تعبیه شده گفت: امیدواریم با ایجاد چنین فضایی، دانش‌آموزان به ورزش و فعالیت‌های بدنی علاقه بیشتری پیدا کنند و سبک زندگی سالم‌تری را در پیش بگیرند.
 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس