کد خبر: 307376
۰
۰
نسخه چاپی

پرهیز مسئولان خوزستانی از نمایش‌های تبلیغاتی در گزارش عملکردشان

به گزارش اقتصادآینده نیوز صادق خلیلیان شنبه‌شب در نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی لازم است که بساط مراسم‌های نمایشی همچون کلنگ زنی‌ها و روبان قیچی کردن‌ها را جمع کنند؛ همچنین روابط عمومی ادارات نیز از ساختن کلیپ‌هایی که دردی از مردم دوا نمی‌کند، خودداری کنند.

وی افزود: اگر یک کار و خدمتی در قالب یک پروژه به سرانجام رسید و مردمی که باید از آن منتفع می‌شوند به خوبی خدمت انجام شده را لمس و خود مردم از بانیان و عوامل آن پروژه قدردانی کردند، آنگاه یک کلیپ و گزارش کار ساخته، منتشر و به عموم مردم اطلاع‌رسانی شود.

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه کلیپ عملکرد دستگاه نیز حاوی خدمات و اقدامات صورت گرفته باشد نه اینکه صرفاً برای نمایش و تبلیغ چهره اشخاص کلیپ تهیه شود، گفت: این موضوع را از باب تذکر به همه دستگاه‌ها از جمله خود استانداری گفتم و در گزارش و اطلاع‌رسانی خدمات به مردم باید از شوهای تبلیغاتی پرهیز و به‌جای آن خدمات صورت گرفته را به مردم معرفی کرد.

وی افزود: در راستای توسعه استان خوزستان باید مسائل و مشکلات هر شهرستان پروژه به پروژه مورد بررسی قرار گیرد و موانع اجرایی شدن آن برطرف شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: امروز پروژه‌های مرتبط با مسکن مهر و طرح‌های تولید فولاد و ورق‌های فولادی و پروژه‌های آب فاضلاب و شبکه‌های فرسوده و عواملی که مربوط به توسعه کشاورزی است در شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر مورد بررسی قرار گرفت.

خلیلیان بیان کرد: برخی موارد به جمع‌بندی رسیده و قرار شده تا ۲۰ روز آینده به اتمام برسد و سایر طرح‌ها زمان‌بندی شده که تا یک سال آینده اجرایی شود.

نماینده عالی دولت در استان گفت: همچنین بخشی از مسکن مهر در شهرستان رامشیر مشکل فاضلاب داشت که قرار شده شرکت آبفا آن را در ۲۰ روز آینده برطرف کند و این واحدها را در اختیار متقاضیان برای استقرار و سکونت قرار دهد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید