کد خبر: 307462
۰
۰
نسخه چاپی

برگزاری ۸۳۰ ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس در کردستان

به گزارش اقتصادآینده نیوز سردار سید صادق حسینی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یاد آور رشادت‌ها و ایثارگری‌های جوانان این سرزمین است که با فداکاری وصف ناشدنی، عزت و اقتدار را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

وی افزود: دشمنان ما رفتند و نابود شدند اما شهدای ما جاودانه شدند و نسل‌های آتی ایران به آنان افتخار می‌کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: جهان بعد از دفاع مقدس سر تعظیم در برابر ملت ایران خم کرد چرا که ملت ایران در امتحانی بزرگ پیروز بیرون آمد.

سردار حسینی افزود: شکست دشمن بعثی به عنوان شکست استکبار جهانی قلمداد شده و رزمندگان ایرانی در دوران هشت سال دفاع مقدس رشادت‌هایی را به خرج دادند که این ایثار و فداکاری‌ها الگویی برای همه حق طلبان و استقلال طلبان دنیاست.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: امسال نیز همزمان با هفته دفاع مقدس شاهد برنامه‌های مختلفی در سطح استان خواهیم بود که ۸۳۰ برنامه در ۷۵ عنوان برای این ایام برنامه ریزی شده است.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس رزمایش توزیع کمک‌های مؤمنانه با توزیع چهار هزار و ۱۷۵ بسته معیشتی، توزیع هزار و ۳۵۰ بسته لوازم التحریر، ۱۱۷ کپسول اکسیژن پنج لیتری و ۲۰ دستگاه اکسیژن ساز انجام خواهد شد.

وی افزود: واگذاری ۵۴ نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی با اعتبار ۳۵ میلیارد ریالی به خانواده‌های نیازمندان، افتتاح ۳۲ پروژه عمرانی شامل پل، جاده، شبکه آب و فاضلاب روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید