کد خبر: 307467
۰
۰
نسخه چاپی

شرایط بازگشایی مدارس روستایی کمتر از ۱۳۰ نفر در شاهرود فراهم است

به گزارش اقتصادآینده نیوز سید محمد موسوی بعدازظهر روز یکشنبه در نشست شورای آموزش‌وپرورش شاهرود به میزبانی سالن جلسات ولایت فرمانداری این شهر ضمن بیان اینکه شرایط بازگشایی مدارس روستایی کمتر از ۱۳۰ دانش‌آموز شاهرود فراهم است، ابراز داشت: کلاس‌های زیر ۱۵ نفر از سوم مهرماه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند.

وی بابیان اینکه کلاس‌های زیر ۳۰ نفر روستایی نیز زیر نظر مراقبان بهداشت دو الی سه روز در هفته فعال هستند، افزود: این بازگشایی از آبان ماه به‌صورت تدریجی خواهد بود که با توجه به شرایط هر منطقه و روستا نسبت به آن تصمیم‌گیری می‌شود.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شاهرود بابیان اینکه کارگاه‌های فنی مدارس به‌صورت حضوری خواهند بود، ابراز داشت: این مدارس نیز از سوم مهرماه بازگشایی و دانش آموزان هنرستانی در کلاس‌های ۱۶ نفره به تحصیل مشغول می‌شوند که در مورد آن‌ها نیز موارد بهداشتی رعایت خواهد شد.

موسوی بابیان اینکه زنگ غنچه‌ها ۳۱ شهریور در مدرسه امام هادی (ع) و زنگ شکوفه‌ها برای کلاس اولی‌ها و زنگ جوانه‌ها برای پایه هفتم نواخته خواهد شد، تصریح کرد: زنگ مهر، مقاومت، ایثار، شهادت نیز شنبه سوم مهرماه به میزبانی مدرسه خیر ساز حاج موسی عضدی شهرک دانشگاه طنین‌انداز می‌شود.

وی از فعالیت ۱۸۴ مدرسه دولتی و غیردولتی در شهرستان خبر داد و افزود: خیران در ساخت مدرسه شهرک بهارستان، هنرستان دخترانه در خیابان معلم و ساخت نمازخانه دبستان آزادگان مشارکت داشتند که این همکاری آن‌ها با مجموعه آموزش‌وپرورش شایان تقدیر است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید