کد خبر: 307468
۰
۰
نسخه چاپی

روند بیماری کرونا در استان زنجان نزولی است

به گزارش اقتصادآینده نیوز پرویز قزلباش ظهر یکشنبه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در محل استانداری زنجان گفت: روند بیماری کرونا در استان زنجان نزولی است.

وی با بیان اینکه بخش بستری نسبت به سرپایی آهسته‌تر بوده است، اظهار کرد: در هفته آینده بخش بستری به کمترین حد خود می‌رسد.

رئیس علوم پزشکی استان زنجان گفت: در موج پنجم بیماری کرونا ۲۵۰۰ زنجانی به صورت بستری موقت درمان شده‌اند و از این تعداد، ۹۰۰ بیمار به صورت بستری موقت در شهرستان خرم‌دره درمان شده‌اند.

قزلباش به وضعیت پی‌.سی‌.آر شهرستان‌های استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: در پیک پنجم از حدود ۵۳۰ هزار زنجانی تست کرونا گرفته شده و زنجان جزو سه استان اول در بحث رهگیری است.

وی از آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان متولد اول مهرماه ۱۳۸۲ و اول مهرماه سال ۱۳۸۳ در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه سلامت به آدرس الکترونیکی salamat.gov.ir برای ثبت‌نام و دریافت نوبت اقدام کنند.

رئیس علوم‌پزشکی استان زنجان ابراز داشت: حضور دانش‌آموزان در مراکز واکسیناسیون بر اساس نوبت‌دهی از طریق سامانه سلامت خواهد بود و برای جلوگیری از ازدحام و شیوع بیماری کرونا، دانش‌آموزان در زمان نوبت خود به مرکز تعیین شده مراجعه کنند.

قزلباش افزود: در شهرستان‌های خدابنده، سلطانیه، ماه‌نشان و ایجرود شاهد روند نزولی هستیم و در شهرستان‌های زنجان و ابهر روند نزولی آغاز شده است.

وی یاد آورشد: روند بیماری کرونا در شهرستان خرم‌دره همچنان دارای نوساناتی بوده و کانون‌های فعالی در آن وجود دارد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس
منبع: https://www.mehrnews.com/news/5308527/روند-بیماری-کرونا-در-استان-زنجان-نزولی-است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید