کد خبر: 307474
۰
۰
نسخه چاپی

طی یک ماه ۲۸ مرکز واکسیناسیون در استان تهران راه اندازی شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز سردار احمد ذوالقدر پیش از ظهر یکشنبه در پویش «همکلاسی مهربان» و هشتمین رزمایش کمک‌های مومنانه که در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، طی سخنانی امنیت فعلی کشور را حاصل رشادت‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان دانست و افزود: تعداد بسته‌های معیشتی توزیع شده توسط سپاه از مرز یک میلیون بسته معیشتی عبور کرده است.

وی مشارکت بسیج در واکسیناسیون کرونا را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز مساله اصلی کشور ما واکسیناسیون است، که بعد از انعقاد تفاهم‌نامه با نهادهای مرتبط طی یک ماه گذشته ۲۸ مرکز واکسیناسیون در استان تهران اضافه شد و در بسیاری از شهرستان‌های ما واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال شروع شده و نوبت دهی در مراکز بسیار سهل شده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران اضافه کرد: اگر واکسن به تعداد کافی برسد استان تهران از اولین استان‌هایی است، که واکسیناسیون را به اتمام می‌رساند و خوشبختانه در بیش از پنج نقطه از مراکز ما اتباع مجاز هم واکسن دریافت می‌کنند.

ذوالقدر گفت: در حوزه سلامت ۷۰ کارخانه تولید ماسک در استان تهران تأسیس شده است.

این مسئول با اشاره به توزیع بسته‌های لوازم التحریر در آستانه ورود به سال تحصیلی جدید افزود: در زمینه کمک مومنانه علاوه بر تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی اختتامیه تعداد ۵۱۳ پروژه عمرانی شامل مرمت، بازسازی و ساخت مسجد و خانه و آبرسانی و لوله گذاری انجام شده است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید