کد خبر: 307475
۰
۰
نسخه چاپی

خاکریزهای ما امروز در فضای مجازی و عرصه رسانه است

به گزارش اقتصادآینده نیوز، سردار علی رزمجو ظهر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با همت و قلم اصحاب رسانه بر دشمن که عقاید مردم انقلابی ایران را هدف قرار داده پیروز میدان می‌شویم.

رزمجو اضافه کرد: انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است و سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز در جهان کمرنگ شده است.

وی با اشاره به فرار آمریکا از افغانستان افزود: فرار آمریکا از افغانستان و سایر کشورهایی که سال‌ها آنها را موردتهاجم و تجاوز قرار داده‌اند و بازگشت آنها به لانه عنکبوتی خود نمونه‌ای از شکست استکبار جهانی در منطقه و دنیا است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: شکست سیاست‌های سلطه‌جویانه استکبار جهانی در منطقه و اقتدار ایران اسلامی در مقیاس جهانی نشاءت گرفته از ایثار شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا و بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب بوده است.

رزمجو با اشاره به کارنامه موفق سپاه در بحث ارائه خدمات به مردم افزود: در شرایط شیوع کرونا و راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون ۱۴۰ نفر تاکنون از پزشکان، پرستاران، بهیاران و پیراپزشکان استان برای همراهی در این کار مهم ثبت‌نام و به کمک دانشگاه علوم پزشکی آمده‌اند.

رزمجو اظهار کرد: سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تاکنون سه ایستگاه شامل ۲ ایستگاه واکسیناسیون و یک مرکز سرم تراپی در استان راه‌اندازی کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: از یکم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون ۳۶ میلیارد و ۷۴۹ میلیون تومان اعتبار در قالب بسته‌های معیشتی، بهداشتی، لوازم‌التحریر، جهیزیه، کارت هدیه و طعام از سوی گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت توزیع‌شده است.

رزمجو با بیان اینکه سپاه امام صادق (ع) بوشهر ۸۵۸ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌کند افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سراسر استان از سوی نواحی، حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت و قشرهای مختلف مردم با محوریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: تجلیل از ۱۲ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در استان بوشهر، آغاز عملیات اجرایی چند حوزه مقاومت، غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از کادر درمان فعال در مراکز واکسیناسیون، برگزاری همایش تبیین نقش ولایت و رهبری در شکست حصر آبادان، اختتامیه جشنواره ابوذر، توزیع پنج هزار بسته کمک مؤمنانه و برگزاری بزرگداشت فرماندهان شهید از جمله این برنامه‌ها است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس
منبع: https://www.mehrnews.com/news/5308383/خاکریزهای-ما-امروز-در-فضای-مجازی-و-عرصه-رسانه-است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید