کد خبر: 307518
۰
۰
نسخه چاپی

بروکراسی اداری مانع توسعه کشور است

علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرنگار مهر‬ با‬ بیان‬ اینکه بروکراسی شدید اداری در کشور به مانع عمده برای توسعه تبدیل شده‬ است، ‬ گفت: بروکراسی اداری عامل حذف خلاقیت و نوآوری در روند توسعه است. ‏

نماینده مردم بابل بروکراسی اداری در عرصه اقتصاد را رنج آور دانست و افزود: مردم و فعالان اقتصادی به‬ خاطر بروکراسی اداری نمی‌توانند نقش اصلی خود را در مناسبات اقتصادی کشور ایفا کنند. ‏

عضو خانه ملت تصویب طرح جدید راه اندازی کسب و کارها با پرهیز از بروکراسی اداری را گام مهم مجلس یازدهم در این رابطه دانست و افزود: این طرح که طی یک ماه آینده اجرایی خواهد شد، فعالیت‌های اقتصادی در کشور را رونق می بخشد.

کریمی فیروزجایی افق توسعه کشور را روشن و امیدوارکننده ارزیابی کرد و افزود: آینده کشور به دست جوانان مؤمن و انقلابی رقم خواهد خورد.

این مسئول پارلمانی اظهار کرد: مجلس با همکاری دولت فرصت‌های اقتصادی نوپدیدی را بر پایه دانش بنیان در اختیار عاملان اقتصادی قرار خواهد داد.

دبیر هیئت رئیسه مجلس یازدهم با تأکید بر اهمیت نقش آفرینی جوانان در مناسبات اقتصادی گفت: دولت در ارائه فرصت‌های اقتصادی و مشوق‌ها به مردم نباید تعلل کند چرا که درنگ در این عرصه به معنای از دست دادن فرصت‌ها و ابزارهای جهشی به سمت پیشرفت است.

کریمی فیروزجایی خاطر نشان کرد: امتیازات و اطلاعات اقتصادی باید به صورت عادلانه در دسترس مردم و سرمایه گذاران قرار گیرد.

نماینده مجلس اقتصاد رانتی را مانع پیشرفت و تحول اساسی دانست وافزود: مجلس با همکاری دولت بساط رانت خواری و ویژه خواری را در عرصه اقتصادی بر می چیند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: مجلس برای شفافیت امور اجرایی و بویژه فعالیت‌های اقتصادی در کشور عزم قاطع دارد.

عضو خانه ملت با اشاره به نیاز کشور به جراحی اقتصادی خاطر نشان کرد: دولت باید جراحی اقتصادی را از اقتصاد بخش‌های دولتی آغاز کند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید