کد خبر: 307523
۰
۰
نسخه چاپی

اختصاص زمین برای ساماندهی مشاغل مزاحم در شهربابک

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمد بیگی بعدازظهر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات حوزه راه و مسکن شهربابک با اشاره به وجود ۱۰ کیلومتر از بزرگراه شهید سلیمانی در محدوده شهر شهربابک، اظهار داشت: متأسفانه به دلیل وجود ادارات مختلف در حاشیه این بزرگراه و حصارکشی بخش وسیعی از این زمین‌ها توسط آنها، استفاده از ظرفیت تجاری این قسمت، امکان پذیر نیست.

وی گفت: با توجه به اینکه زمین‌هایی که در اختیار ادارات است به صورت بلااستفاده رها شده‌اند خواستار تعیین تکلیف این زمین‌ها، در راستای استفاده بهینه از آنها می‌باشیم.

شهردار شهربابک همچنین خواستار تخصیص زمین برای ساماندهی مشاغل مزاحم در شهرستان شد تا با واگذاری زمین در خارج از محدوده شهر به صاحبان این مشاغل، مشکلات موجود در این زمینه مرتفع شود.

حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهرستان شهربابک نیز در این جلسه بیان داشت: جاده‌های شهرستان شهربابک به عنوان یک شهر هم مرز با دو استان همجوار را، نماد حیثتی استان دانست و خواستار رسیدگی به وضعیت جاده‌های شهرستان شد.

وی همچنین با اشاره به قیمت بالای زمین در شهرستان شهربابک خواستار الحاق زمین‌های زیادی که در شهرستان به صورت بلاتکلیف رها شده‌اند، شد و گفت: با واگذاری زمین به جوانان یکی از بزرگترین مشکلات و دغدغه‌های این قشر مرتفع می‌شود.

مصطفی رضا حسینی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار تشکیل یک کارگروه ویژه مسکن در شهرستان، متشکل از شهرداران و ادارات مرتبط برای رفع هر چه سریع‌تر مشکلات مردم در این حوزه شد.

در ادامه شهرداران شهرهای جوزم، دهج، خاتون آباد و خرسند نیز با بیان مسائل موجود در حوزه فعالیت خود، خواستار پیگیری برای رفع مشکلات شدند و با قول مساعد مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان راه حل های قانونی مصوب شد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید