کد خبر: 307532
۰
۰
نسخه چاپی

۷ طرح آبرسانی در خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش اقتصادآینده نیوز صادق خلیلیان شامگاه یکشنبه در نشست بررسی طرح‌های آبرسانی خوزستان در استانداری اظهار کرد: هفت طرح آبرسانی در خوزستان در حال اجراست که بزرگترین آنها طرح آبرسانی غدیر است و حدود ۵۲ درصد جمعیت استان را پوشش می‌دهد.

وی ادامه داد: بر اساس افق و چشم اندازی که برای این طرح‌های آبرسانی پیش‌بینی کرده‌ایم؛ توان تأمین آب آشامیدنی با کیفیت برای جمعیت هشت میلیون نفر را فراهم می‌آورد.

استاندار خوزستان افزود: با توجه به اینکه بخشی از طرح آبرسانی غدیر بهره برداری می‌شود و می‌توانیم با سرعت بیشتری نیازهای آبی برخی شهرهای خوزستان را تأمین کنیم.

وی ادامه داد: قرار است فردا ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبارت این طرح ابلاغ شود تا بتوانیم بخشی از لوله انتقال تکمیلی از دز به کرخه و منبع این طرح را انجام دهیم و کیفیت آب طرح و آبرسانی به شهرها و مردم افزایش پیدا کند.

وی، تأمین منابع این طرح‌ها را از محل اعتبارات دولتی، صندوق توسعه ملی و فاینانس داخلی با مشارکت بانک‌های دولتی و خصوصی بیان کرد و گفت: بنا شد بانک‌ها در این هفته نشستی میان خودشان تشکیل دهند که فاینانس داخلی را تأمین اعتبار کنند تا بتوان با سرعت بیشتری این طرح به اتمام برسد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید