کد خبر: 307536
۰
۰
نسخه چاپی

توزیع ۲۳ هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر در استان تهران

به گزارش اقتصادآینده نیوز سردار غلامرضا سلیمانی ظهر یکشنبه در پویش «همکلاسی مهربان» و هشتمین رزمایش کمک‌های مومنانه که در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، طی سخنانی گفت: بیش از ۱۱ هزار بسته معیشتی در این رزمایش توزیع خواهد شد.

وی افزود: بیش از ۱۲ هزار بسته لوازم التحریر و کیف مورد نیاز دانش آموزان در این طرح توزیع می‌شود، این مسیری که بسیج به فرمان رهبر آغاز کرده تداوم پیدا می‌کند و این سنت الهی جاری و ساری است و مردم و نیکوکاران در آن نقش آفرینی خواهند کرد و تشکیلات مردمی انقلاب اسلامی، بسیج در این میدان پرچم داری خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سه مرکز واکسیناسیون طی روزهای آینده به مراکز تزریق واکسن در استان تهران اضافه خواهد شد، گفت: آمادگی کامل برای مشارکت در تزریق واکسن در استان تهران وجود دارد.

وی به موفقیت‌های بزرگ ملت ایران در برابر نظام سلطه اشاره کرد و افزود: این موفقیت‌ها در سطح بین المللی و منطقه‌ای و داخلی در کمال ناباوری انجام می‌شود، در کنار هم بودن مردم ذیل نظام مقدس علوی و عاشورایی جمهوری اسلامی که امام بنیانگذار این بوده و رهبر انقلاب به آن تداوم بخشیده اند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید