کد خبر: 307595
۰
۰
نسخه چاپی

۵۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز سرهنگ مجید سوری امروز دوشنبه در نشست تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و ایثار رزمندگان است، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس به ما یاد داد که با ایمان به خدا می‌شود از همه گذرگاه‌ها عبور کرد و استکبار را وادار به عقب نشینی کرد.

وی با بیان اینکه خیلی از جنبش‌های منطقه با تاسی از انقلاب و دفاع مقدس در مقابل استکبار و ظلم قد علم کردند، تصریح کرد: به جرأت می‌شود گفت که انقلاب اسلامی که یکی از دستاوردهای آن دفاع مقدس است، منافع استکبار را به خطر انداخت و همین باعث شد صهیونیسم به مقابله با انقلاب بپردازد و هر روز هم شاهد دشمنی پیچیده و توطئه‌های مختلف استکبار هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه امروز هرجا ندای مظلومی برخیزد به دفاع از او می‌پردازیم و سربلند در دنیا در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنیم، افزود: جوانان ما و نسل جدید باید با عزت و خودباوری در راستای گرامیداشت ارزش‌های دفاع مقدس گام بردارند.

سرهنگ سوری با اشاره به اینکه تبیین مدیریت جهادی در اداره جنگ یکی از رویکردهای ما در اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است، گفت: در جنگ تحمیلی بیش از ۳۰ کشور مواجهه مستقیم با ما داشتند، توسط بسیاری از کشورها مورد تحریم بودیم ولی با مدیریت جهادی کشور به درستی اداره شد؛ دنبال این هستیم آن نوع مدیریت جهادی را تبیین کنیم و به شرایط امروز کشور تعمیم دهیم.

وی با بیان اینکه تبیین قدرت دفاعی کشور از دیگر رویکردهای در دستور کار است، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس توان تولید تجهیزات دفاعی را نداشتیم و امروز جزو کشورهای پیشرفته دنیا در حوزه دفاعی هستیم که این توان نظامی به قدرت بازدارندگی بالای ایران اسلامی منجر شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: امروز به آن حد از بازدارندگی رسیده‌ایم که دشمن معترف است توان جنگ علیه ایران را ندارد، به همین دلیل است که عملیات روانی و رسانه‌ای روی آورده است.

سرهنگ سوی با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس و به مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس بالغ بر ۵۰۰ برنامه در استان اجرا می‌شود، گفت: با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، برنامه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس را خواهیم داشت که با توجه به شرایط کرونایی با رعایت پروتکل‌ها خواهد بود.

وی از اجرای برنامه رژه موتوری نیروهای مسلح، دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، غبارروبی گلزار شهدا و تجدید بیعت با شهدا، برگزاری همایش نقش زنان در دفاع مقدس، شرکت در نماز جمعه، تجلیل از مدافعان سلامت نیروهای مسلح و… خبر داد و گفت: یکی از کارهای اثر گذار نیروهای مسلح کمک به شبکه بهداشت و درمان و مجموعه علوم پزشکی در شرایط کرونایی بود که در این راستا علاوه بر اینکه طرح شهید سلیمانی به قوت ادامه دارد، بالغ بر ۱۵ مرکز واکسیناسیون تجمعی یا مشترک را برپا کرده‌ایم و برای تسریع واکسیناسیون همه ظرفیت‌ها را پای کار آورده‌ایم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان همچنین تجلیل از قهرمانان پارالمپیک، برگزاری همایش‌های روایتگری، نشست تخصصی پدافند غیرعامل، نشست‌های بصیرتی و روشنگری، افتتاح یادمان شهدای گمنام معمولان، افتتاح منازل مسکونی نیازمندان و پروژه‌های روستایی، اعزام گروه‌های جهادی و برگزاری همایش نقش عشایر در دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد.

سرهنگ سوری همچنین از برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه، توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی و جهیزیه و برگزاری جشنواره یوسف و رونمایی کتاب‌های ویژه دفاع مقدس در این هفته خبر داد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید