کد خبر: 307601
۰
۰
نسخه چاپی

برگزاری ۷۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در کردستان

به گزارش اقتصادآینده نیوز سردار ذیبح الله مالکی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس امسال ایثارگران و پیشکسوتان استان کردستان همزمان با سراسر کشور مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به تجلیل از ۱۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در این استان، افزود: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان، ۴۱ نفر از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس به صورت نمادین در کردستان تجلیل خواهند شد.

سردار مالکی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس، ۱۱ ستاد تشکیل شده است و از هر کسی که در ایام دفاع مقدس حضور داشته است تجلیل خواهد شد.

وی در ادامه به دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ان شاء الله در هفته دفاع مقدس شاهد برگزاری ۷۰۰ ویژه برنامه در این باره در سطح استان کردستان خواهیم بود که به خاطر ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بخشی از این برنامه‌ها در فضای مجازی و بخشی نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: همچنین امسال رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس به علت وضعیت شیوع ویروس کرونا در سطح استان برگزار نمی‌شود.

سردار مالکی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس تمام دنیای استکبار در کنار صدام ملعون قرار گرفتند به امید از بین رفتن انقلاب نوپای انقلاب اسلامی ولی این ایمان و اراده راسخ رزمندگان و ملت ایران بود که بر دشمنان پیروز شد و باید این دستاورد بزرگ برای آیندگان بازگو شود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید