کد خبر: 307611
۰
۰
نسخه چاپی

۲۰۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان خوزستان توزیع شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز سردار حسن شاهوار پور ظهر امروز در رزمایش کمک‌های مؤمنانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر کمک به نیازمندان امروز تعداد دو هزار بسته معیشتی به دست افراد نیازمند خواهد رسید.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان، ارزش هر بسته معیشتی را ۴۵۰ هزار ریال بیان کرد و افزود: ارزش کل بسته‌های معیشتی ۹۰۰ میلیون تومان است که هر بسته اقلامی مثل برنج، روغن، ماکارانی و سایر موارد دارد.

وی گفت: این تعداد بسته معیشتی با تلاش شبانه‌روزی همه بسیجیان در قرارگاه حضرت ابوالفضل، بسیج سازندگی و سپاه ولی‌عصر (عج) تهیه شده و با همت این برادران و پشتیبانی فرمانده کل سپاه، سازمان بسیج مستضعفین و سایر مجموعه‌های خدمت‌گزار این بسته‌ها در سراسر استان خوزستان توزیع می‌شود.

۲۰۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان خوزستان توزیع شد

سردار شاهوار پور، این اقدام نیکو را یکی از کارهای با ارزشی دانست که خداوند به‌صراحت در قرآن کریم با عنوان «احسان، نیکوکاری و کار مخلصانه» یاد می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج سازمانی است که با هدایت‌های مقام معظم رهبری با اقتدار در همه عرصه‌ها حضور دارد، عنوان کرد: بسیجیان در بخش کمک به کادر درمان علاوه بر اینکه در بیمارستان‌ها به بیماران کرونایی خدمات ارائه می‌دهند در بخش شناسایی مبتلایان به کرونا نیز در میدان حضور دارند

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: نیروهای جهادی و بسیجی در بیش از ۲۰ مرکز تجمیعی وسیع واکسیناسیون به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند؛ همچنین در خانه‌های بهداشت بیش از ۶ هزار اکیپ آموزش‌دیده و سازمان‌دهی شده در سراسر استان که رو به افزایش هستند به مردم خدمت می‌دهند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید