کد خبر: 307675
۰
۰
نسخه چاپی

زورگیر محله آریاشهر کرمانشاه دستگیر شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز، علیرضا دلیری اظهار کرد: بعد از ظهر روز گذشته (یکشنبه) پس از وقوع یک مورد قدرت نمایی و خفت گیری در محله آریاشهر کرمانشاه، تیمی از مأموران کلانتری ۱۸ سجادیه به سرعت عازم محل شدند.

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد فردی از اراذل و اوباش سابقه دار با قمه کشی ضمن قدرت نمایی در حال زورگیری از شهروندان است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: این شرور سابقه دار با دیدن پلیس، به سمت مأموران حمله ور شده و با مجروح کردن یکی از پرسنل پلیس قصد فرار داشت.

وی ادامه داد: سریعاً مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح و شلیک تیر هوایی به منظور متوقف کردن این شرور به پای وی شلیک کردند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه با اشاره به انتقال متهم جهت مداوا به یکی از مراکز درمانی، ادامه داد: با توجه به شرارت‌های متعدد متهم، اهالی محل ضمن شکایت از وی، از اقدام به موقع پلیس قدردانی کردند.

دلیری از اهتمام پلیس و دستگاه قضائی برای برخورد قاطعانه با اشرار و ناامن کنندگان امنیت عمومی جامعه سخن گفت و افزود: افراد شرور و مخلان امنیت روانی جامعه از کمترین امنیت در استان کرمانشاه برخوردار نیستند و دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید