کد خبر: 307697
۰
۰
نسخه چاپی

تداوم اجرای طرح یک نفس همدلی در سرایان / توزیع ۱۰ هزار ماسک

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمد حسینی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه افتتاحیه فاز سوم طرح یک نفس همدلی شهرستان سرایان اظهار کرد: ۳ هزار بسته بهداشتی در فاز اول و دوم در سطح شهرستان توزیع شده است.

وی بیان داشت: امروز در طرح یک نفس همدلی، ۱۰ هزار ماسک و ژل ضدعفونی به خانه مشارکت مردم شهرستان تحویل داده می‌شود.

وی عنوان کرد: جهت ایجاد انگیزه و ترغیب مردم برای واکسیناسیون، تدوین برنامه‌های آموزشی و اختصاص بودجه در این زمینه در دستور کار قرار دارد.

وی لزوم مدیریت اخبار نادرست و شایعات واکسیناسیون در فضای مجازی را ضروری دانست و گفت: تنها منبع معتبر اخبار کرونا و واکسیناسیون، شبکه بهداشت است.

حسینی در ادامه اعلام کرد: ۷ هزار ماسک و ژل ضدعفونی کننده نیز ویژه مناطق روستایی در آینده نزدیک به شهرستان سرایان تحویل داده خواهد شد و به زودی شاهد برگزاری جشنواره فرهنگی واکسیناسیون در سرایان خواهیم بود.

لزوم ترغیب مردم به انجام واکسیناسیون کرونا

رسولی مقدم فرماندار سرایان هم در این جلسه اظهار داشت: کرونا باعث ایجاد احساس مسئولیت اجتماعی (محافظت از سلامت خود و دیگران) شده است.

وی افزود: در صحنه مبارزه با کرونا شاهد صحنه‌هایی زیبا از قبیل اجرای طرح‌های همدلی و کمک‌های مومنانه جهت تأمین اقلام بهداشتی و سبد کالا برای نیازمندان و بیماران مبتلا، اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و رصد مداوم بیماران کرونایی و تشکیل مداوم جلسات ستاد کرونا (در سطح ملی، استانی و شهرستانی) بودیم.

فرماندار سرایان اظهار داشت: اجتماعی شدن سلامت؛ بهترین صحنه در مبارزه با بیماری کرونا بود که این اقدام با تشکیل خانه مشارکت مردم در سلامت صورت گرفت.

وی در خصوص عوارض واکسیناسیون و اخبار نادرست فضای مجازی اعلام کرد: هیچ دارویی بدون عارضه نیست؛ اخبار بدون منبع علمی و بی‌پایه و اساس به هیچ وجه در فضای مجازی اطلاع‌رسانی نشود.

رسولی مقدم عنوان کرد: تأمین ۲۲ هزار دوز واکسن رایگان جهت مردم شهرستان نشان از درایت و پشتکار نظام بهداشت و اهمیت حفظ سلامت عموم جامعه دارد.

وی با تأکید بر واکسیناسیون گروهی قبل از آغاز فصل کار در سرایان؛ بر لزوم همکاری گسترده خانه مشارکت در تشویق و ترغیب مردم به واکسیناسیون تاکید کرد.

وی گفت: استفاده از ظرفیت مشترک آموزش و پرورش و بهداشت و درمان برای واکسینه شدن دانش آموزان در فصل بازگشایی مدارس الزامی است.

رسولی مقدم گفت: تلاش خانه مشارکت همگام و همسو با مردم با حضور در صحنه و ارتباط‌گیری با عموم مردم و تأمین اقلام بهداشتی در چندین مرحله و حمایت‌های ستادی ریاست شبکه بهداشت قابل تقدیر است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید