کد خبر: 307740
۰
۰
نسخه چاپی

فعالیت ۱۲۴ هیأت مذهبی در ایام اربعین حسینی

به گزارش اقتصادآینده نیوز نورعلی خزاعی روز دوشنبه در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برپایی موکب‌های اربعین حسینی، امسال برنامه‌هایی با محوریت هیئات مذهبی در روز اربعین حسینی اجرا می‌شود.

وی اعلام کرد: ۱۲۴ هیئت مذهبی استان کردستان با برگزاری مراسم زیارت اربعین حسینی در سطح مساجد و حسینیه‌ها در روز اربعین حسینی فعالیت خواهند داشت.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان اظهار داشت: این برنامه‌ها در روز اربعین حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار می‌شود.

خزاعی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم دسته‌روی عزاداری در شهرهای قروه، بیجار، کامیاران و سنندج با حضور هیئات مذهبی استان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اربعین حسینی است.

وی برگزاری محافل قرآنی، استمرار کمک‌های مومنانه با همراهی هیئات مذهبی و کمک خیرین را از دیگر فعالیت‌های هیئات مذهبی استان در روز اربعین حسینی عنوان کرد.

خزاعی اعلام کرد: ۱۲ هیئت مذهبی استان نیز ظهر اربعین اقدام به پخت و توزیع غذای گرم در مناطق محروم و حاشیه شهرها خواهند کرد.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان در پایان سخنان خود از توزیع سه هزار جلد کتاب زیارت اربعین حسینی بین هیئات مذهبی استان خبر داد و گفت: این کتابچه‌ها برای برگزاری مراسم زیارت اربعین بین هیئات توزیع شده است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید