کد خبر: 307805
۰
۰
نسخه چاپی

تربیت خبرنگاران در تراز انقلاب وظیفه اساسی بسیج رسانه است

به گزارش اقتصادآینده نیوز سرهنگ مهرداد ابراهیم پور عصر سه شنبه در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اظهار اینکه جنگ امروز نبرد رسانه‌ای و روایت‌ها است، افزود: تربیت فعالان رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف و کارکردها در حوزه رسانه به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه تربیت نسل رسانه‌ای در تراز انقلاب امری بسیار مهم به شمار می‌رود، آن را از رسالت‌های مهم بسیج رسانه برشمرد و گفت: نسل‌های رسانه‌ای را باید در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

وی بااظهار اینکه رسانه باید آئینه تمام نمای مسائل مختلف در شهرستان باشد، گفت: رسانه باید بلندگوی مردم باشد و از زبان آنان مطالبه گری داشته باشد.

فرمانده سپاه نوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از آن به عنوان گنجینه تمام نشدنی یاد کرد و گفت: در دفاع مقدس یکسری ویژگی‌های منحصربفردی را شاهد هستیم و این دفاع در واقع طولانی‌ترین جنگ در قرن ۲۰ بوده است.

سرهنگ ابراهیم پور با اظهار اینکه دفاع مقدس نقطه عطفی در تثبیت و بقای ارزش‌های اسلامی به شمار می‌رود، گفت: ایران اسلامی هیچگاه از شیوه‌های نامتعارف در پیشبرد دفاع استفاده نکرده است.

فرمانده سپاه نوشهر با عنوان اینکه ایران اسلامی به تمام قوانین و مقررات پایبند بوده است، وجود رهبری الهی را از ویژگی‌های دوران دفاع مقدس یاد کرد و گفت: در اکثر وصیت نامه شهدا، دفاع از ولایت توصیه و تاکید شده است.

وی افزود: تاکنون با سهمگین‌ترین تهاجمات علیه ایران اسلامی شاهد بودیم ولی ولایت فقیه سبب عبور با سلامت از فتنه‌ها شده است.

وی مردمی بودن را از دیگر ویژگی‌های دفاع مقدس بیان کرد و گفت: باعث افتخار ما است که در این جنگ یک وجب از خاک میهن اسلامی را از دست نداده‌ای.

فرمانده سپاه نوشهر با بیان اینکه شاهد جنگ جهانی تمام عیار علیه نظام نوپای انقلاب اسلامی بودیم، ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس پایه و اساسی بسیاری از پیروزی‌ها در عرصه‌های مختلف بوده است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید