کد خبر: 307807
۰
۰
نسخه چاپی

۱۵۰ برنامه فرهنگی هفته دفاع مقدس در شفت برگزار می شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز سرهنگ احمد نقدپور بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: رمز پیروزی رزمندگانمان در دفاع مقدس تاسی از فرهنگ عاشورایی بود.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با بیان اینکه، چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در شفت نیز با تجلیل از رزمندگان آغاز شد، تصریح کرد: برنامه‌های امسال شهرستان با سخنرانی رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی و با شعار «ما مقتدریم» آغاز شد.

سرهنگ نقدپور با اشاره به اینکه، یاد و خاطره شهیدان و ایثارگری‌های رزمندگان باید همیشه ایام زنده نگه داشته شود، تصریح کرد: واکاوی فسادهای اداری، اختلاس‌ها، فرارهای مالیاتی نشان دهنده فاصله گرفتن از فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه با وجود همه کمبودها با استفاده از توان و ظرفیت جوانان توانستیم در جنگ پیروز شویم، اضافه کرد: با حفظ همین روحیه جهادی می‌توان به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و خدماتی در شفت برگزار می‌شود، اضافه کرد: یادواره شهدای سلامت، نشست‌های روشنگری با تبیین موضوع دفاع مقدس، سرکشی از خانواده‌های شهدا، تجلیل از ایثارگران و رزمندگان، ویزیت رایگان، مشاوره حقوقی رایگان در دادگستری، توزیع بسته‌های معیشتی از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه شفت از افتتاح ۱۴ واحد مسکن محرومان همزمان با این هفته اشاره و اظهار کرد: برای ساخت این واحدها بیش از دو میلیارد تومان هزینه شده است که ۵۰ درصد از این هزینه از سوی هدایای مقام معظم رهبری و کمک‌های سپاه صورت گرفته و مابقی نیز از ظرفیت‌های شهرستانی و کمک‌های خیرین و کمیته امداد انجام گرفته است.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید