کد خبر: 307824
۰
۰
نسخه چاپی

۹۷ برنامه شاخص و محله محور در بهارستان برگزار می شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز سروان احمد بوربور عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظها ر داشت: جوانان رشید انقلاب اسلامی ایران در جریان هشت سال دفاع مقدس به جبهه‌ها شتافتند تا از مرز و بوم خود در برابر دشمنان دفاع کنند.

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز ما در کشور مرهون از خودگذشتگی رزمندگان است گفت: بر همگان وظیفه است تا یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی بداریم.

جانشین سپاه بهارستان با اعلام ویژه برنامه‌های هشت سال دفاع مقدس افزود: امسال که ایام دفاع مقدس با اربعین حسینی تقارن یافته حال و هوای خاصی به خود گرفته است و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی برنامه متنوعی را در شهرهای گلستان، نسیم شهر و صالحیه برگزار کنیم.

بوربور عنوان داشت: افتتاح ۳ نمایشگاه جنگ در شهرهای گلستان و نسیم شهر، ساخت مستند و رفع محرومیت ۷ خانه بخشی از برنامه‌های این ایام است.

وی در ادامه عنوان داشت: در ایام دفاع مقدس مجموعاً ۲۵ برنامه شاخص با ۷۲ برنامه محله محور در شهرستان بهارستان اجرا خواهد شد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید