کد خبر: 307920
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

شهرستان شهریار به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

شهرستان شهریار به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان جهان، برگ زرینی از حماسه ملتی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند.

هشت سال دفاع، ایستادگی، ایثار و رشادت شیرزنان و دلیرمردان ایران اسلامی در برابر ظلم و استکبار نشانه و نگین ولایت پذیری مردم ایران اسلامی است که با رهنمودهای معمار کبیر انقلاب از آن سربلند و پیروز بیرون آمدند.
 
 
 
شهدا با اطاعت محض از ولايت فقيه ، بنيان‌گذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خمینی (ره) پشتيبان ولايت فقيه ماندند تا به کشورمان آسيبي نرسد و ما نیز بايد به سفارشات و توصيه‌هاي رهبر انقلاب خود عمل كنيم .
 
دفاع مقدس از طرفی زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد و یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است که بنیانهای ارزشمندی را در جامعه نهادینه ساخت و از سویی دیگر دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد.
 
 
 
اینجانب با گراميداشت ياد و خاطره رشادت ها و دلاور مرديهاي تمامي شهيدان گرانقدر ،رزمندگان و ايثارگران بدينوسيله مراتب تهنيت و تبريك خويش را به مناسبت اين ايام غرور آفرين ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندي ايران اسلامي و توفيقات روز افزون مردم شريف شهرستان شهریار به ويژه ايثارگران ، جانبازان و نيروهاي مسلح قهرمان را در پرتو منويات رهبر عظيم الشان انقلاب و فرماندهي معظم كل قوا حضرت آيت اله خامنه اي (مد ظله العالي) مسئلت مي نمائيم.
 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس