کد خبر: 307928
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

رییس کمیسیون فرهنگی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهرقدس تاکید کرد؛ لزوم تقویت و ترویج فرهنگ ناب اسلامی در فضای آموزشی كشور

رییس کمیسیون فرهنگی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهرقدس گفت: فرهنگ ناب اسلامی باید در فضای آموزشی کشور تقویت و ترویج گردد.

 رییس کمیسیون فرهنگی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهرقدس تاکید کرد؛ لزوم تقویت و ترویج فرهنگ ناب اسلامی در فضای آموزشی كشور

به گزارش اقتصادآینده وبه نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس که با حضور سازندگان ساختمانی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران و شهرستان قدس و جمعی از ایثارگران شهرستان برگزار شد، حجت‌الاسلام دکتر حسین اشرفی در دیدار  مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی گفت: انجمن‌های اسلامی نقش مهمی در بالا بردن سطح دانش‌آموزی در فضای دینی و معنوی دارند.

وی افزود: سند ۲۰۳۰ مشکلات زیادی در حوزه دانش‌آموزی ایجاد کرد که خوشبختانه دولت آقای رییسی آن را لغو نمود.

حجت‌الاسلام دکتر اشرفی اظهار داشت: باید تلاش کنیم فضای آموزشی کشور را به سوی اسلامی و انقلابی بودن سوق دهیم و فرهنگ ناب اسلامی را تقویت نموده و ترویج نماییم.

وی در جمع گروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز با تقدیر  از حضور و زحمات ایشان، بیان نمود که امروز بیشتر از قبل نیاز به ترویج این  فرهنگ به خصوص در بین جوانان داریم.