کد خبر: 307935
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

به همت مدیریت شهری قدس صورت گرفت؛ افتتاح ششمین مركز تجمیعی واكسیناسیون كرونا در شهرقدس

ششمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهرقدس با ظرفیت پذیرش روزانه ۳ هزار نفر به همت شورای اسلامی شهر و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قدس آغاز به کار کرد.

 به همت مدیریت شهری قدس صورت گرفت؛ افتتاح ششمین مركز تجمیعی واكسیناسیون كرونا در شهرقدس

به گزارش اقتصادآینده وبه نقل از  اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، رییس کمیسیون اصناف، صنایع و جذب مشارکت‌های شورای اسلامی شهرقدس گفت: ششمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا به همت شورا و شهرداری در قدس آغاز به کار کرد.

حسین چناقچی، نماینده شورای اسلامی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قدس در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس که با حضور جمعی از فعالان رسانه در فضای مجازی برگزار شد، گفت: ششمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا به همت شورا و شهرداری قدس و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری و همکاری شبکه بهداشت در سالنی از سوی شهرداری اختصاص یافته است، با ظرفیت پذیرش روزانه سه هزار نفر آغاز به کار کرد که امیدواریم با سرعت یافتن روند واکسیناسیون وضعیت قرمز کرونایی قدس به شرایط عادی بازگردد.

وی با تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا بویژه ۴۵۰ شهید شهرقدس، افزود: امنیت، آرامش و دستاوردهای کنونی نظام جمهوری اسلامی مدیون رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام و رهبری پیامبرگونه امام راحل است.

چناقچی با اشاره به اینکه فضای مجازی امروزه از مهمترین منابع مردم برای اخبار و اطلاع‌رسانی است، اظهار داشت: انتظار بر این است که فعالان رسانه اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق  و نقد سازنده به همراه ارائه پیشنهاد و راهکار داشته باشند.

وی ضمن تشکر از زحمات اصحاب رسانه و فعالان اجتماعی و مطالبه‌گری اعلام کرد: جلسات رسمی و علنی شورای شهر به روی اصحاب رسانه باز است و اینجانب به عنوان نماینده مردم عزیز در شورای اسلامی شهر تقاضا دارم مشکلات، اولویت‌ها و آسیب‌ها را به ما انتقال و در حل معضلات شهر مدیریت شهری را یاری نمایند و اقدامات و کارهای خوب عمرانی و فرهنگی و خدماتی انجام شده را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.