کد خبر: 307953
۰
۰
نسخه چاپی

طرح آبرسانی به ۱۵۰ خانواده عشایری در منطقه سیلاب کلوار اجرامی شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز، صادق عرفانی در جمع خبرنگاران افزود: همچنین ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در مناطق عشایری استان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای تأمین برق مورد نیاز عشایر یکهزار پنل خورشیدی در این مناطق توزیع شد، گفت: همچنین همزمان با آغاز سال تحصیلی، بسته‌های آموزشی شامل نوشت‌افزار و لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در مناطق عشایری استان توزیع می‌شود.

عرفانی اظهار داشت: همچنین در سال جاری ۱۵۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان در مناطق عشایری استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلیری‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل است، گفت: عشایر کهگیلویه و بویراحمد در یکی از عملیات‌های دفاع مقدس، با اسلحه شخصی به جنگ دشمن رفتند و مقابل دشمن جنگیدند که این نشان از غیرت و دلاوری عشایر برای دفاع از خاک کشور دارد.

عرفانی افزود: در هفته دفاع مقدس ۸۰ برنامه در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می‌شود که تجلیل از ۲۰۰ رزمنده عشایری دفاع مقدس در استان از جمله این برنامه‌ها است.

وی تجلیل از فرماندهان گردان‌های عشایری، روایت‌گری در سطح ناحیه و حوزه مقاومت، برگزاری رژه خودرویی، برپایی یادواره شهدای حوزه‌های مقاومت، سرکشی از خانواده ۳۵۰ شهید عشایری و غبارروبی گلزار شهدا را از جمله، برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

عرفانی افزود: همچنین در این هفته، بهره برداری از ۴۵ باب منزل مسکونی برای مددجویان عشایر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس یادآور بزرگی و شکوه مردم ایران و بزرگ مردانی است که در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند، تصریح کرد: دفاع مقدس از دوران‌های فراموش نشده انقلاب اسلامی است و اقشار مختلف مردم در هشت سال دفاع مقدس با تمام داشته‌های خود در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک ایران در تصرف دشمن بماند.

عرفانی افزود: عشایر استان در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

منبع : خبرگزاری مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید