کد خبر: 307969
۰
۰
نسخه چاپی

اهل سنت در دوران دفاع مقدس با ندای رهبر انقلاب به جبهه‌ها شتافتند

محمد آخوند پروانه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ۸ سال دفاع مقدس وقتی دشمنان نظام اسلامی و انقلاب به میهن حمله کردند همه احساس تکلیف و وظیفه کرده تا در مقابل تعدی‌ها و تجاوزهای دشمن بایستند و از میهن و ارزش‌های خود دفاع کنند.

امام جمعه اهل سنت دهستان حصارچه راز و جرگلان ادامه داد: زمانی که دشمن به ایران حمله کرد، مردم مسلمان و غیرمسلمان با هر فکر و اندیشه که در داخل کشور زندگی می‌کردند، احساس تکلیف کرده تا از خاک وطن دفاع کنند؛ همانطور که پیامبر (ص) فرموده است دوست داشتن وطن قسمتی از ایمان است؛ بنابراین حفظ و حراست از ارزش‌ها مورد توجه مردم بود.

وی افزود: اهل سنت نیز در دفاع از وطن هیچ چیز کم نگذاشتند و هر بار که ندای رهبر انقلاب را شنیدند برای کمک رسانی و نبرد در جبهه‌های حق شتافتند.

آخوند پروانه بیان داشت: همه اقشار کشور در دفاع مقدس نقش داشته و جنگ سن و سال، صنف و گروه، باسواد و بی سواد و غیره نشناخت و همه مردم آن را درک کرده و همه طبقات اجتماعی و سطوح در جنگ سهیم و شریک شدند.

امام جمعه اهل سنت دهستان حصارچه راز و جرگلان در انتها گفت: تجربه ارزشمند ۸ سال دفاع مقدس و حضور و مشارکت همه اقوام می‌تواند الگویی برای جامعه و نسل امروز باشد تا با توجه به آن در برابر مشکلات پیروز شد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید