کد خبر: 307974
۰
۰
نسخه چاپی
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز خبر داد:

مقابله با کرونا در قرارگاه های زیستی

نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله(عج) شیراز، همزمان با آئین افتتاحیه بزرگترین مرکز واکسیناسیون کووید19دراستان فارس مزین به نام مبارک احمدبن موسی(ع) شیراز و چهل ویکمین سالگردگرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد. این مراسم صبح چهارشنبه 31 شهریور ماه با حضور استاندار فارس، فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، شهردار منطقه 2 شیراز و جمعی دیگری از مقامات مسئول در حرم مطهر شاهچراغ ع برگزار شد.

مقابله با کرونا در قرارگاه های زیستی

سعیدرضا امیرآبادی: گروه خبر – به گزارش اقتصادآینده نیوز فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز با بیان اینکه سپاه و بسیج از آغاز شیوع کرونا با ایجاد قرارگاه زیستی در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت به مقابله با این ویروس منحوس پرداختند گفت: مرکز واکسیناسیون احمدبن‌موسی (ع) بزرگترین مرکز تجمیعی در استان است که با همکاری تولیت آستان احمدی و محمدی و نیز امام جمعه شیراز راه‌اندازی شد.

به گفته او، فرمانده سپاه فجر فارس با مشاوره و راهنمایی‌های خود در راه‌اندازی این مرکز همراهی کردند، افزود: تفاوت این مرکز با دیگر مراکز واکسیناسیون، پیوست فرهنگی و برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی در حاشیه آن است که با توجه به موقعیت مذهبی فرهنگی حرم مطهر انجام شده است.

فرمانده سپاه بقیه‌الله شیراز از ۱۷ گیت فعال در این مرکز و قابلیت تبدیل به شدن به ۳۴ عدد خبر داد و افزود: این مرکز ظرفیت روزانه بین شش تا ۱۰ هزار نفر تزریق را دارد و در صورت تبدیل شدن به مرکز شبانه‌روزی، قابلیت تزریق ۱۲ هزار تزریق را خواهد داشت.به گفته علیپور ۱۱۵ نفر بسیجی و کادر درمان ترکیبی از علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی به ارائه خدمت در این مرکز در دو شیفت می‌پردازند.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید