کد خبر: 307982
۰
۰
نسخه چاپی

ناجا امروز به تکیه‌گاه مردم تبدیل شده است

به گزارش اقتصادآینده نیوز سردار قاسم رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم دانش‌آموختگی فراگیران درجه‌داری آموزشگاه‌های علمی تخصصی ناجا که در آموزشگاه تخصصی چمران برگزار شد، اظهار کرد: ناجا امروز به تکیه‌گاه مردم تبدیل شده که این امر حاصل مجاهدت‌های شبانه‌روزی پرسنل آن است.

وی بیان کرد: امنیت پایدار، آرامش جامعه، اموال مردم، صیانت از بیت‌المال و مبارزه با مجرمان همه و همه خط قرمز نیروی انتظامی محسوب می‌شود و برای تحقق آنها همه توان خود را به کار گرفته‌ایم.

جانشین فرمانده ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، ناجا و سردار سلیمانی متذکر شد: عزت، شرف و آرامش خود را مدیون ولایت فقیه می‌دانیم و همین موضوع عزت‌بخش ما در تمامی جهان اسلام محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز ۲ هزار دانش‌آموخته در ۶ رسته علمی و تخصصی نیروی انتظامی از مراکز مختلف آموزشگاه‌های ناجا که در یک فضای حرفه‌ای و معنوی آموزش دیده‌اند موفق به فارغ‌التحصیلی شدند و از فردا به جمع مدافعان امنیت کشور می‌پیوندند.

سردار رضایی با بیان اینکه در حال حاضر نیز ۱۰ هزار فراگیر در آموزشگاه‌های مختلف ناجا آموزش می‌بینند، خاطرنشان کرد: به طور حتم این جوانان دارای آمادگی علمی، جسمی و روحی مطلوب برای تأمین امنیت کشور هستند.

وی با اشاره به روحیه غیرت و پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از سوی این فراگیران گفت: پرسنل ناجا همواره و در همه حال مدافع منافع کشور و نظام هستند و اجازه نمی‌دهند تا خدشه‌ای به کیان امنیت کشور وارد شود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید