افتتاح نمایشگاه فرهنگی دفاعی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در اصفهان

به گزارش دفتر مرکزی روزنامه اقتصادآینده از اصفهان، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه فرهنگی دفاعی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در اصفهان افتتاح شد.

در این نمایشگاه که با نمایش انواع ادوات نظامی و بالگردها همراه است در غرفه‌های متعددی، نمادهای دفاع و جهاد و شهادت و نیز عفاف و حجاب در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

سرهنگ خلبان ستاد بهرام نظری، فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه بالگردهای مختلف و نیز ادوات و تجهیزات نظامی در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته و توضیحات لازم توسط متخصصان به بازدید کنندگان ارائه می‌شود.

همچنین حجت الاسلام کیانی، رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه چهارم هوانیروز نیز در این آئین با یادآوری حماسه رزمندگان و ایثار شهدا در دفاع مقدس گفت: آنچه انقلاب اسلامی مردم و نظام اسلامی را از کوران حوادث و توطئه‌ها پیروز و سربلند عبور داد، فرهنگ جهاد وشهادت بود.

وی ادامه داد: به راستی شهادت انسان را از مرگ نجات می‌دهد و این نمایشگاه فرهنگی نظامی، اقدامی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداست.

این نمایشگاه از امروز تا چهارم خبرنگار ماماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در چهارراه فرایبورگ، خیابان فرایبورگ، بعد از پمپ بنزین، پایگاه چهارم هوانیروز، برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

روزنامه اقتصادآینده و پورتال خبری اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید