رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز:

باید قدردان تلاش شبانه روزی کارآفرینان و صنعتگران استان باشیم

باید قدردان تلاش شبانه روزی کارآفرینان و صنعتگران استان باشیم

 

 احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز گفت: علی‌رغم اینکه کرونا و تحریم های ظالمانه‌ی دشمنان، مردم و تجّار را تحت فشار قرار داده است اما اینطور نیست که ناامیدی کشور را در بر گیرد و حتی در همین شرایط نیز کارآفرینان و شرکت‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

 

 یونس ژائله در مراسم اختتامیه‌ی هفتمین دوره‌ی معرفی شرکت‌های برتر منطقه غرب و شمالغرب کشور (ایران تک) اظهار کرد: این مراسم نشان می‌دهد که مردم در راستای حمایت از کارآفرینان استان قدردان این عزیزان هستند و کارآفرینان عزیز نعمت‌های بزرگی هستند که خداوند به ما عطا کرده است که ما باید قدردان همه‌ی این کارآفرینان باشیم.

 

وی، توان موجود در کشور را غیرقابل تحریم دانست و تاکید کرد: تلاش و غیرت کارآفرینان آذربایجان زبانزد است و اکنون در بعضی شهرستان‌های استان در اثر فعالیت صنعتگران و توسعه تولید،بیکاری به صفر رسیده است.

 

رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی تبریز یادآور شد: برای تولید ثروت در این مناطق باید نقشه‌ی راه تعریف شود که این موضوع مربوط به حاکمیت است و اتاق بازرگانی بعنوان مشاور سه قوه نقش مهمی را در این بین ایفا می‌کند که جا دارد از استاندار آذربایجان‌شرقی که در این مدت از طریق شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی تعامل بسیار خوبی را با اتاق بازرگانی داشتند، قدردانی کنیم.

 

وی افزود: باید قدردان تلاش شبانه روزی کارآفرینان و صنعتگران استان باشیم که در نتیجه این تلاش‌ها استان در مسیر صعودی فضای کسب و کار قرار گرفته بطوریکه در سه ماهه آخر سال ۹۹، به رتبه سوم در بحث کسب و کار رسیدیم و امیدواریم با تداوم این روند به مقام اول دست پیدا کنیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید