کد خبر: 308019
۰
۰
نسخه چاپی

پویش مومنانه همکلاسی مهربان۲ در مازندران برگزار شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز دومین مرحله از پویش مومنانه و سراسری همکلاسی مهربان با اهدای ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته کمک آموزشی، چهار هزار بسته بهداشتی، ۱۴۰۰ بسته معیشتی و ۲۰۰ سخت افزار آموزشی با احسان و همدلی نهادهای مختلف در ساری برگزار شد.

سرهنگ عسگر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا شامگاه چهارشنبه در حاشیه پویش همکلاسی مهربان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۰ هزار بسته معیشتی، پنج هزار لوازم التحریر و ۲۰۰ سری جهیزیه تهیه و تقدیم نیازمندان شد.

وی افزود: همچنین با کمک بسیج دانش آموزی ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته کمک آموزشی، چهار هزار بسته بهداشتی و ۲۰۰ سخت افزار آموزشی و هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی تحت عنوان همکلاسی مهربان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز گفت: بسته‌های لوازم آموزشی به نیت ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان تقدیم دانش آموزان شده است.

وی با اشاره به راهکارهای سند تحول نوین گفت: برای عدالت دیجیتال و تجهیزات آموزشی برای دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار، طرح همکلاسی مهربان اجرا شده است.

وی ادامه داد: در سال قبل پویش همکلاسی مهربان یک در استان برگزار شد و ۳۳ هزار ابزار آموزشی در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

جعفری مسئول بسیج دانش آموزی سپاه کربلا نیز گفت: با همت خیران و تشکل‌های دانش آموزی، بسته‌های دانش آموزی، بسته‌های معیشتی و سخت افزاری بین دانش آموزان مناطق محروم ارائه شده است.

وی از رونمایی نرم افزار و کانال فانوس خبر داد و گفت: در مقطع دبستانی در حوزه داستانک، سرود، کاربرگ های نقاشی و غیره بانک جامع تهیه و ارائه می‌شود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید