کد خبر: 308037
۰
۰
نسخه چاپی

تخصیص ۴۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به فاروج

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمد علی شجاعی عصر چهار شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان فاروج که در فرمانداری این شهر برگزار شد، از اختصاص ۱۳۵ میلیارد تومان اعتبار در دور دوم سفرهای شهرستانی به فاروج خبر داد و اظهار داشت: از این اعتبار، ۴۵ میلیارد تومان در حوزه عمرانی و زیر ساخت و ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات بخش خصوصی خواهد بود.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: در سفرهای شهرستانی به دنبال افزودن بخش‌های دیده نشده به مصوبات هستیم.

وی در خصوص موضوع تنش آبی در این شهرستان، افزود: با توجه به اینکه ۱۱ روستا فاقد شبکه آب هستند باید در یک برنامه ۲ ساله و ارائه طرح از سوی شرکت آبفای استان، این موضوع پیگیری و حل شود.

شجاعی در ارتباط با بزرگ‌ترین شرکت مرغداری خاورمیانه که در فاروج قرار دارد، گفت: باید از صنایع بزرگ حمایت کرد تا ماندگار شوند لذا مشکل تأمین آب این شرکت در شهرستان فاروج باید به فوریت حل شود.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه در مسیر بهره مندی از ظرفیت‌های بالقوه باید حرکت کرد، بیان داشت: شهرستان فاروج ظرفیت خاصی در حوزه صادرات زعفران و انگور دارد لذا باید سیاست‌های تشویقی برای کشاورزان و سرمایه گذاران در نظر گرفت تا به سمت سرمایه گذاری این دو حوزه پیش بروند.

گفتنی است مرمت خانه‌های عالم، احداث بازارچه زعفران با ۳۲ غرفه با مدیریت بانوان، افزایش وام اشتغال بانوان، کاهش هزینه سرویس مدارس در روستاهای شهرستان، ارائه تجهیزات به پارک بانوان، ساماندهی گلزار شهدا و توجه به صادرات زعفران و انگور، ساخت مسکن برای اقشار مختلف مردم و تجهیز بیمارستان فاروج از مهم‌ترین مصوبات دور دوم سفر استاندار خراسان شمالی به فاروج بود.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید