کد خبر: 308041
۰
۰
نسخه چاپی

اقتدار کشور در عرصه های بین المللی ثمره جانفشانی رزمندگان جنگ است

به گزارش اقتصادآینده نیوز سید مهدی ساداتی شامگاه چهارشنبه در مراسم ویژه دفاع مقدس که با حضور سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران، شهردار منطقه یک و مسئولان شهرستانی در امامزاده علی اکبر (ع) چیذر برگزار شد، اظهار داشت: ایثارگری و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اقتدار امروز کشور در عرصه بین المللی را رقم زدند.

فرماندار شمیرانات تصریح کرد: مدافعان سلامت همچون رزمندگان دفاع مقدس در جنگ با ویروس کرونا صف آرایی کردند و در این راه نیز شهیدانی را هدیه کردند.

ساداتی در ادامه با بیان اینکه اولین رمز پیروزی ۸ سال دفاع مقدس تبعیت از امام بود، رزمندگان گوش به فرمان امام بودند و در همان مسیر گام بر می‌داشتند گفت: نسل جوان امروز کشور همانند دژی مستحکم در برابر زورگویان ایستادگی می‌کنند.

وی افزود: دومین رمز پیروزی وفاق و همدلی مردم و مسئولان بود و یکی از درخشان‌ترین دستاورهای جنگ تحمیلی وفاق مردم و مسؤولان بود و همه در یک مسیر و جهت برای یک هدف و آن هم دفع دشمن با یکدیگر همدل بودند.

فرماندار شمیرانات عنوان داشت: رمز سوم ابتکارات، خلاقیت‌ها و سبک نوین مدیریت جنگ بود. ما در سایه این خلاقیت‌ها در شرایط سخت تحریم نظامی که علیه ما اعمال کرده بودند، موفق شدیم نیازهای خود را برطرف کنیم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید