کد خبر: 308048
۰
۰
نسخه چاپی

۳۱ شهریور یادآور شکست‌پذیری استکبار در برابر معنویت است

به گزارش اقتصادآینده نیوز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به مناسبت سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

سی و یکم شهریور ماه هر سال یادآور طلیعه یکی از تابناک‌ترین و افتخار آمیزترین مقاطع تاریخی در حیات ملت ایران بوده و فرصتی برای بازخوانی چگونگی شکستن تابوی شکست‌ناپذیری ابرقدرت‌های استکباری برابر قدرت معنویت و اراده انقلابی نسل خمینی (ره) کبیر به شمار می‌رود.

دفاع مقدس؛ مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران است که درس عزت و شرافت را برای جهانیان تکرار کرد و به همه بشریت آموخت که برای حفظ شرافت و غیرت ملی وعزت دینی، بایستی با پایداری و مقاومت مقدس در برابر تهاجم دشمنان اسلام ایستادگی کرد.

دفاع مقدس، نماد تمام نمای عشق و ایثار ملت بزرگ ایران و نمادی گویا از جلوه‌های غرورآفرینی است که استقامت و پایداری دلیر مردان ایران را در برابر تجاوز ناجوانمردانه نیروهای بعثی به زیبایی به نمایش درآورده است. دفاع مقدس تابلویی است که قدرت سلاح ایمان را درکارزار نبرد با استکبار جهانی در مقابل چشمان حیرت‌زده جهانیان به نمایش گذاشت و با صبر و ایمان و توکل فرزندان برومند خمینی کبیر (ره) بر خداوند سبحان، همراه با عزم و اراده پولادین و روحیه شهادت طلبی جوانان عاشق شهادت، تمامی معادلات در عرصة نظامی و استراتژیک را برهم‌زده و دشمن تا دندان مسلح را سر جای خود نشاند و از عزم و رزم خود، گنجینه‌ای عظیم ساخت تا نگاه تمام آزادی‌خواهان را به فضائل گرانبهای انسانی، همچون پایمردی و رشادت دلیرانه در حفظ اصول و ارزش‌های انسانی اسلامی و خودباوری عزتمند و توکل‌مدار، معطوف دارد و پویندگان راه حقیقت را بار دیگر از قدرت و تأثیر شگرف روح ایمان و ایثار و شهادت در دفع تجاوز و تحکیم پایه‌ها و بنیادهای الهی، آگاه سازد.

تاریخ پراوج انقلاب اسلامی، روزهای درخشانی را در حافظه ملت‌ها به یادگار سپرده که با شنیدن خاطره‌های آن ایام و با فرارسیدن سالروز آن رشادت‌ها، نور افتخار و عزت، بر حق مداران متجلّی خواهد شد که یکی از بزرگترین فصول درخشان ملت مسلمان ایران، واقعة هشت سال دفاع جانانه از کیان انقلاب اسلامی است.دستاورد سترگ دفاع مقدس به ملت بزرگ ایران اسلامی، تقویت روحیۀ اعتماد به نفس و خودباوری، تحکیم وحدت ملی و حفظ انسجام وهمبستگی، رشد باورهای دینی و فضائل اخلاقی و معنوی و شکوفایی استعدادها و خلاقیت جوانان این مرز بوم بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، از ایثارگری‌های دلاور مردانی که با عزم و اراده پولادین و با نثار خون خویش، نهال این انقلاب را آبیاری کردند، تجلیل و قدردانی به عمل آورده و با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق می‌نماید.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید