کد خبر: 308063
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پیام تبریک رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

پیام تبریک رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

همزمان با آغاز از هفته دفاع مقدس داود خادم رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با پیامی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی و این هفته را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم ضمن تقدیر از رشادت ها و جانفشانی های شهدا گفت: مردم ایران در زمان بروز مشکلات و تجاوز دشمنان با تمامی قوا از جان و مال و خاک مقدس کشور خود دفاع کرده اند.
وی در ادامه افزود: طی ماههای اخیر نیز کادر درمان مانند سربازان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس با گذشت از خود از جان مردم دفاع نموده اند.
خادم گفت: هفته دفاع مقدس نقطه عطف باور ها و اعتقادات مردم این مرز بود در جهت حفظ ارزش های والا انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است که بایسستی در این تاریخ ارزشمند بیش از پیش به آن ارج نهاده شود.
وی ضمن تبریک این هفته به پرسنل ایثارگر و خانواده شهدای شاغل در این اداره گفت: آرامش امروز ما در این خاک مدیون رشادتهایی است که شهیدان بدون هیچ چشمداشتی طی هشت سال دفاع از خاک ایران زمین نشان داده اند که در حال حاضر ما میتوانیم با گرامیداشت ایام مربوطه ضمن احترام به این افراد و همبستگی دوباره با مقام معظم رهبری به فرزندان خود نیز این راه را نشان دهیم.
 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس