کد خبر: 308076
۰
۰
نسخه چاپی

تعطیلی فروشگاه زنجیره‌ای در جهرم که بدون مجوز افتتاح شد

بهنام اتحاد پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در پی اجرای تصمیم کمیسیون نظارت مبنی بر جلوگیری از هرگونه افتتاح فروشگاه بدون مجوز،  گشتی مشترک متشکل از ریاست اداره‌ صمت، ریاست اتاق اصناف و بازرسان بسیج اصناف و اتاق اصناف و هیات رئیسه‌ انجمن حمایت ازحقوق مصرف‌کنندگان جهرم تشکیل شد و از افتتاح و شروع به کار فروشگاه زنجیره‌ای واقع در خیابان حرم تا حرم ممانعت کرد.

وی تاکید کرد: واحدهای صنفی فروشگاه‌های زنجیره‌ای طبق دستورالعمل سازمان صنعت و معدن، باید برای اخذ پروانه کسب اقدام کنند و به طور قطع با واحدهایی که در این زمینه اقدام نکنند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی گفت: تا اطلاع ثانوی مجوز برای فعالیت این دست فروشگاه‌های زنجیره‌ای صادر نمی‌شود و در صورت اینکه بدون مجوز آغاز به فعالیت کنند، بر اساس قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: آنچه مورد توجه مدیران اقتصادی شهرستان است، اجرای مُرّ قانون و جلوگیری از هرگونه قانون‌شکنی و اجحاف است.

وی اظهار کرد: در روند صدور پروانه کسب اتاق اصناف جهرم رتبه دوم را در استان فارس کسب کرده است و باز هم در روند صدور پروانه کسب تسریع خواهد شد.

رئیس اداره صمت شهرستان جهرم افزود: امروز طی دو گشت مشترک، از نانوایی‌های در سطح شهر جهرم بازرسی شد که ۲۲ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ساعت پخت، تعطیلی خودسرانه و گرانفروشی با آنان برخورد و پرونده آنان به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی ابراز کرد: به طور جدی به واحدهای صنفی خبازی تذکر می دهیم در صورت ادامه تخلف نسبت به قطع سهمیه آرد آن اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اتحادیه صنف خبازان مکلف شده است تا لیست تعطیلی نانوایان در روزهای هر ماه را مشخص و به اداره صمت و اتاق اصناف ارائه دهد و همچنین با نصب بنر در واحدهای صنفی روزهای تعطیلی اطلاع‌رسانی شود.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

تعطیلی فروشگاه زنجیره‌ای در جهرم که بدون مجوز افتتاح شد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید