کد خبر: 308087
۰
۰
نسخه چاپی

دفاع مقدس یک آزمون بزرگ برای ملت ایران بود

به گزارش اقتصادآینده نیوز بهزاد رحیمی روز چهارشنبه در آئین رژه موتوری و خودرویی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در بانه، اظهار کرد: اقتدار و بصیرت و ولایتمداری ملت ایران مثال زدنی است و هیچ کشوری نمی‌تواند نگاه چپ به کشورمان داشته باشد.

وی افزود: در سایه اتحاد ملت ایران، تمام توطئه‌های دشمنان به ناامیدی تبدیل شده است و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصد ضربه زدن به این اتحاد و انسجام است.

رحیمی خاطرنشان کرد: شهرهای کردستان در دوران جنگ تحمیلی ۲۶ بار مورد هجوم هوایی رژیم بعث قرار گرفتند و ۲۶ هزار شهید در استان کردستان تقدیم انقلاب اسلامی شد که از این تعداد پنج هزار و ۴۰۰ شهید آن بومی استان هستند.

وی افزود: کردستان به عنوان یکی از استان‌های هم مرز با کشور عراق در طول دوران هشت ساله جنگ تحمیلی چندین بار دستخوش حملات رژیم بعث شد و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است لذا باید یاد و خاطره این مقاومت مردمی گرامی داشته شود.

رحیمی اظهار داشت: خوشبختانه امروز هم این حضور در صحنه و حمایت از انقلاب و نظام اسلامی همچنان ادامه دارد و این حضور مردم در صحنه در کنار حمایت‌های آنها از رزمندگان انصار و مهاجر باعث پیروزی ما در مقابل رژیم بعث عراق و ضد انقلاب بوده است.

وی تصریح کرد: امنیتی که وجود دارد را مدیون جانفشانی‌های شهدا هستیم لذا وظیفه ما ادامه راه شهداست.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: هشت سال دفاع مقدس دورانی فراموش نشدنی است که اقشار مختلف از جان خود گذشتند و اجازه ندادند وجبی از ایران به دست دشمن بیافتد لذا باید این دستاورد فرهنگی و اجتماعی برای نسل‌های آینده حفظ شود.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: مردم کردستان با عزمی راسخ و توانی صد چندان در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کرده و از نظام و انقلاب اسلامی دفاع کرده اند و بمباران شهرهای مسکونی مختلف استان کردستان از جمله شهرهای مریوان، سنندج، بانه از سوی رژیم بعث عراق در کنار حملات متعدد به مواضع نیروهای انقلاب اسلامی عزم و اراده آنها را متزلزل نکرد و اکنون نیز آماده هرگونه حماسه سازی هستند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید