کد خبر: 308094
۰
۰
نسخه چاپی

برگزاری ۱۵ یادواره شهدا در هشت شهرستان استان زنجان

به گزارش اقتصادآینده نیوز سرهنگ ابوالفضل طهماسبی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، به ایام الله دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این واقعه مهم هرگز فراموش نمی‌شود و برای همیشه رنگ تازگی به خود می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اکثر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برای پیشگیری از شیوع و ابتلا به کرونا، در فضای مجازی برگزار می‌شود، اظهار کرد: هدف از برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس تبیین و تشریع فرهنگ ایثار و شهادت است.

جانشین سپاه استان زنجان از برگزاری ۱۵ یادواره شهدا در هشت شهرستان استان زنجان خبر داد و گفت: هفته دفاع مقدس تا هفت مهرماه سالجاری ادامه دارد.

طهماسبی از برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه و ۶ هزار و ۳۴۲ برنامه‌ها در بخش‌های مختلف خبر داد و تاکید کرد: برای تمام اقشار مختلف جامعه در هفته دفاع مقدس برنامه برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان زنجان با پیوست کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار می‌شود.

جانشین سپاه استان زنجان تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا ء؛ نمایشگاه ادوات و تجهیزات نظامی، شب شعر دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی و نواختن زنگ نمادین مقاومت در مدارس استان زنجان در اول مهر از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

طهماسبی یاد آورشد: بزرگداشت سید الشهدای جبهه مقاومت سردار سلیمانی، برنامه ویژه برای فرزندان خردسال شهدای مدافع حرم و سلامت، نامگذاری میادین به نام شهدا، فضا سازی شهری و تولید و پخش مستند از شهدای استان زنجان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی بر لزوم تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در استان تاکید کرد و افزود: نسل امروز جنگ را ندیده‌اند و باید با فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی آشنا شوند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس
منبع: https://www.mehrnews.com/news/5311497/برگزاری-۱۵-یادواره-شهدا-در-هشت-شهرستان-استان-زنجان

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید