کد خبر: 308098
۰
۰
نسخه چاپی

خودکفایی در تجهیزات نظامی موجب اقتدار جمهوری اسلامی ایران شده است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت‌الاسلام محمد علی نکونام پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس باید رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان به نسل جوان منتقل شود، اظهار کرد: اقتدار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: با تولید تجهیزات نظامی و خودکفایی در آن نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران به نقطه اقتدار دست یافتند.

وی با بیان اینکه اخلاق مداری، کمالات و تعاملات انسانی به جامعه کرامت می‌دهد، عنوان کرد: ساخت و دستیابی به تکنولوژی جدید در حوزه نظامی دشمن جمهوری اسلامی ایران را به وحشت انداخته است.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح در حفظ امنیت کشور، گفت: اقتدار نیروهای مسلح باید بدون هر انحرافی در سایه ارزش‌ها و خدا محوری حفظ شود.

نماینده ولی فقیه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رژه موتوری امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت ترکیبی برگزار شد، تصریح کرد: مردم همدلی و کمک به همنوعان را در طرح کمک مومنانه به خوبی نشان دادند.

وی با بیان اینکه طرح کمک مومنانه باید تا ریشه کنی کرونا اجرا شود، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس همه مردم برای زمین گیر کردن دشمن به میدان آمدند و امروز باید این مهم در جهت زمین گیری کرونا انجام شود.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید