کد خبر: 308101
۰
۰
نسخه چاپی

انتخاب یک فرمانده دفاع مقدس برای استانداری بوشهر اتفاق مهمی است

به گزارش اقتصادآینده نیوز عبدالکریم گراوند صبح پنجشنبه در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در بوشهر اظهار داشت: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم که در راه امنیت و اقتدار این کشور جان خود را فدا کردند.

وی به حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: رزمندگان اسلام با رشادت و ایثارگری با دست خالی در برابر دشمنان تا دندان مسلح، ایستادگی و مقاومت کردند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه این حماسه‌ها تا همیشه زنده و جاوید خواهد بود افزود: انتقال حماسه‌های دوران دفاع مقدس به نسل جدید بسیار مهم است و این موضوع باید با جدیت دنبال شود.

وی تصریح کرد: امنیت، استقلال، آزادگی و صلابت جمهوری اسلامی ایران مرهون خون‌های پاک شهدا، ایثارگری‌های جانبازان، آزادگان و صبر و تحمل خانواده‌های شهدا است.

گراوند با اشاره به انتخاب سردار احمد محمدی‌زاده به عنوان استاندار جدید بوشهر خاطرنشان کرد: انتخاب یکی از فرماندهان دفاع مقدس برای استانداری بوشهر یک افتخار است.

وی با تبریک به مردم استان بوشهر به خاطر انتخاب یکی از ایثارگران شایسته دفاع مقدس برای استانداری بوشهر ادامه داد: مأموریت من به پایان رسیده و یکی از فرزندان شایسته استان و فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس در جایگاه مدیریتی استان بوشهر قرار گرفته که صمیمانه تبریک می‌گویم.

فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولان دستگاه‌های اجرایی همزمان با هفته دفاع مقدس و روز «شهیدان، آزادگان، جانبازان، صلابت و فخرآوری سربازان» با حضور در گلزار شهدا بهشت صادق بوشهر با نثار شاخه‌های گل به قبور مطهر شهدا با آرمان‌های والا شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس
منبع: https://www.mehrnews.com/news/5311623/انتخاب-یک-فرمانده-دفاع-مقدس-برای-استانداری-بوشهر-اتفاق-مهمی-است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید