کد خبر: 308109
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

نخستین جلسه بین‌نهادی دفاتر خدمات توسعه و تسهیل‌گری محلات شهر قدس برگزار شد

نخستین جلسه بین‌نهادی دفاتر خدمات توسعه و تسهیل‌گری محلات شهر قدس با حضور چن تن از اعضای شورای شهر، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری قدس، مدیران دفاتر خدمات توسعه و تسهیلگری، مسئول شهرسازی منطقه دو شهرداری و نمایندگان اداره بهزیستی و کمیته امداد برگزار شد.

نخستین  جلسه بین‌نهادی دفاتر خدمات توسعه و تسهیل‌گری محلات شهر قدس برگزار شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز وبه نقل از  اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، نخستین جلسه بین‌نهادی دفاتر خدمات توسعه و تسهیل‌گری محلات شهر قدس در سالن جلسات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری قدس برگزار شد.

در این جلسه که با حضور قیومی و‌حمیدی از اعضای شورای اسلامی شهرقدس، کوزه‌گر رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری قدس، مدیران دفاتر خدمات توسعه و تسهیلگری، مسئول شهرسازی منطقه دو شهرداری و نمایندگان اداره بهزیستی و کمیته امداد برگزار شد، پیرامون فرآیند فعالیت دفاتر تسهیل‌گری در محلات هدف شهرقدس بحث و تبادل نظر شد.

همچنین معرفی محله محمدآباد، بررسی مسائل و آسیب های اجتماعی، فرهنگی و کالبدی محله محمدآباد و هم‌اندیشی نهادی و ارائه روش‌ها و راهکارهای قابل اجرا در جهت پیشگیری و اقدام در طرح‌های بازآفرینی فضاهای شهرقدس از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.