کد خبر: 308110
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

رئیس کمیسیون فرهنگی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهرقدس: فضای جامعه باید به سمت و سوی اظهار حقایق برای رفع مشكلات برود

رئیس کمیسیون فرهنگی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهرقدس با بیان اینکه باید با نقد عالمانه و افشای حقایق در رسانه‌ها و فضای مجازی، از انتشار اخبار کذب و نقدهای غیرعالمانه جلوگیری کنیم، گفت: فضای جامعه باید به سمت و سوی اظهار حقایق برای رفع مشکلات برود.

 رئیس کمیسیون فرهنگی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهرقدس: فضای جامعه باید به سمت و سوی اظهار حقایق برای رفع مشكلات برود

به گزارش  اقتصادآینده نیوز وبه نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، حجت‌الاسلام دکتر حسین اشرفی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس که با حضور جمعی از فعالان رسانه در فضای مجازی برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مراکز آموزشی، گفت: آموزش در شرایط کرونایی چالش‌ها و مشکلات بسیاری ایجاد کرد که امیدواریم هرچه سریع‌تر با ادامه روند واکسیناسیون سریع در کشور بزودی شاهد بازگشایی کامل مراکز آموزشی باشیم.

وی افزود: با رونق گرفتن فضای مجازی در جامعه بسیاری از نکات مهم در این قالب منتشر می‌شود و گاهی فضای نقد به سوی تخریب می‌رود که باید با نقد عالمانه و افشای حقایق از انتشار اخبار کذب و نقدهای غیرعالمانه جلوگیری کنیم.

اشرفی اظهار داشت: برای نقد افراد و مسئولان نباید حب و بغض‌های شخصی را ملاک قرار داد بلکه باید با تحقیق و کشف حقایق، قضاوت و نقد نماییم.