کد خبر: 308113
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پیام فرماندار قدس به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

لیلا واثقی در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به خانواده‌های شهدا و مردم شهرستان قدس تبریک گفت.

پیام فرماندار قدس به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

به گزارش اقتصادآینده وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس،  فرماندار شهرستان قدس در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به خانواده‌های شهدا، ایثارگران، آزادگان، رزمندگان و شهروندان سرافراز شهرستان قدس تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است :
باسمه تعالی
با گرامی داشت آغاز هفته دفاع مقدس، این هفته یاد آور ایثارگری ها و از خودگذشتگی های شیر زنان و دلیر مردانی است که در طول هشت سال زیباترین تصاویر را از رشادت و شجاعت ایرانیان خلق کردند و راوی ماندگار ترین حماسه های غیرت و همت مردمان غیور این دیار بودند.
 این هفته در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.
بی تردید هفته بزرگداشت "دفاع مقدس" که به فرموده‌ی مقام معظم رهبری «اوج افتخارات ملت ایران است» فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه های سرداران دلیر خود در جبهه های حق علیه باطل و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم نمایند.
 ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، امید که در سایه توسل به سید و سالار شهیدان هر یک از ما بتوانیم سهم خود را برای سرافرازی ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی ادا کنیم .
لیلا واثقی
فرماندار شهرستان قدس