کد خبر: 308144
۰
۰
نسخه چاپی

برنامه آموزش حضوری مدارس استان مرکزی در مهر ماه منتفی است

سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه ستاد کرونا مقابله با کرونا استان در خصوص بازگشایی مدارس گفت: هر ساله بازگشایی مدارس اول مهرماه به صورت رسمی انجام می‌شود اما در سال جاری احتمال برگزاری مدارس بصورت حضوری ضعیف است و عواملی مثل نظر والدین، شرایط کرونا و استقبال دانش آموزان در برگزاری کلاس حضوری نقش دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه بحث بازگشایی مدارس و بسیاری از امور دیگر در خصوص کرونا به استان‌ها واگذار شده است، پایان مهرماه در خصوص بازگشایی مدارس مجدداً تصمیم گیری می‌شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: هر چند بیشتر شهرستان‌های استان از حالت قرمز خارج شدند با این وجود مصوبه ستاد کرونا استان در ارتباط با عدم بازگشایی مدارس در مهرماه برای همه شهرستان‌های استان اعمال می‌شود و همه شهرستان‌های استان موظف به رعایت مصوبات این ستاد هستند.

آقازاده در خصوص احتمال برگزاری حضوری کلاسهای درس در آبانماه گفت: احتمالاً برگزاری حضوری کلاسهای درس در مدارس شهرها و روستاهایی که تعداد دانش آموزان آن متناسب با رشته تحصیلی کم جمعیت است و آسیبی متوجه دانش آموزان نمی‌شود با رعایت کامل پروتکل‌ها امکان پذیر خواهد بود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید