کد خبر: 308165
۰
۰
نسخه چاپی

۱۸ میلیون دقیقه برنامه در صدا و سیمای بوشهر تولید شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز سید حسین ناظر عصر پنجشنبه در دورهمی مدیران صدا و سیمای چهل سال گذشته بوشهر اظهار داشت: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ۱۷۱ شهید، هزار و ١٠٢ جانباز و ۱۲۲ آزاده سرافراز تقدیم کرده است.

وی افزود: فعالیت‌های صداوسیمای مرکز بوشهر از ابتدای تأسیس تا کنون حاصل تلاش ۱۵ مدیر و مدیرکل، ۱۰۰ معاون، مدیر و قائم مقام و بیش از ۷۰۰ کارمند بوده است.

ناظر با اشاره به اینکه کارکنان صداوسیمای مرکز بوشهر تا کنون ۱۶۰ جایزه از جشنواره‌های مختلف به دست آورده‌اند، ادامه داد: این مرکز در ۴۰ سال فعالیت خود بیش از ۱۸ میلیون دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فراملی پخش کرده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ درصد آن با موضوع دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، و مقاومت و پیروزی بوده است.

وی پوشش ۱۵۰ راهپیمایی و ۴۰ انتخابات، انجام ۱۰۰ پژوهش و تولید ۲۶۰ اثر موسیقی را از جمله فعالیت‌های این مرکز در فعالیت ۴۰ ساله‌اش عنوان کرد.

در این مراسم از کتاب «از آژیر قرمز تا چهل سالگی صدا و سیمای بوشهر» رونمایی شد. این کتاب با شمارگان هزار نسخه و در قطع خشتی بزرگ چاپ شده است.

در کتاب «از آژیر قرمز تا ۴۰ سالگی صدا و سیمای مرکز بوشهر» که به ثبت شماره استاندارد بین المللی کتاب و سازمان اسناد و کتابخانه‌های ملی ایران رسیده، به چگونگی راه اندازی مراحل مقدماتی بسترهای اطلاع رسانی اخبار جنگ تحمیلی با پخش آژیر قرمز و ۴۰ نقطه طلایی در روند رشد و توسعه چهل ساله تشکیل و تداوم فعالیت صدا و سیمای مرکز بوشهر اشاره شده است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس
منبع: https://www.mehrnews.com/news/5311982/۱۸-میلیون-دقیقه-برنامه-در-صدا-و-سیمای-بوشهر-تولید-شد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید