غبار روبی، عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدا توسط مدیر عامل و کارکنان مجتمع فولاد صنعت بناب

  غبار روبی، عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدا توسط  مدیر عامل  و کارکنان مجتمع فولاد صنعت بناب

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) :  به مناسبت  چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس؛ مراسم غبار روبی، عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدای والامقام همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس در گلشن بابالار شهرستان بناب با حضور اعضای شورای اداری شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی، روسای ادارات و مقامات شهرستانی برگزار شد.

هم چنین در این مراسم که مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب و تعدادی از همکاران این مجتمع شرکت کرده بودند کارکنان مجتمع فولاد صنعت با اهدای گل و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با ایشان تجدید میثاق نمودند.

دکتر زمانیان، مدیر عامل فولاد صنعت بناب؛ در حاشیه این مراسم و در جمع کارکنان مجتمع فولاد صنعت بناب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاوری های شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، به روح مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی ایران درود و صلوات فرستاد.

  غبار روبی، عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدا توسط  مدیر عامل  و کارکنان مجتمع فولاد صنعت بناب

زمانیان، با بیان اینکه شهدای والامقام، ایثارگران و رزمندگان در دوران دفاع مقدس بدون هیچ چشمداشتی به جبهه های حق علیه باطل اعزام می شدند گفت: شهدا با اخلاص وصف ناپذیر خود عزیزترین سرمایه خود که جان عزیزشان باشد را در طبق اخلاص گذاشته و در آن مقطع حساس به فرمان حضرت امام خمینی لبیک گفتند.

مدیر عامل مجتمع فولاد صنعت بناب  با بیان اینکه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس در آن برهه از تاریخ ایران اسلامی به مسولیت خود به نحو احسن عمل کردند ابراز کرد: در حال حاضر ما هم وظیفه داریم به مسئولیت هایی که برایمان محول شده به نحو عالی و احسن عمل کنیم و با عمل به وظایف باعث پیشرفت جامعه و کشور عزیز ایران باشیم.

در همین راستا وظیفه صنعتگران و کارخانجات این می باشد که با جهش تولید در راستای عمل به فرامین رهبری گام بردارند و موجبات  تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم نمایند .

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید