کد خبر: 308214
۰
۰
نسخه چاپی

دستگاه‌های دولتی مهریز از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس تجلیل می‌کنند

رضا زارع‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی شهرستان مهریز به مناسبت هفته دفاع مقدس در اقدامی خودجوش از حماسه سازان دفاع مقدس تجلیل می‌کنند.

وی افزود: دفاع مقدس امتحان الهی برای همه دلیرمردان ایران اسلامی بود این مردان و زنان غیور توانستند با غلبه بر استکبار و ظلم، از این آزمون الهی سربلند بیرون بیایند.

زارع زاده ادامه داد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا که امکان برگزاری همایش بزرگ و باشکوه برای تجلیل از مدافعان وطن در هشت سال دفاع مقدس وجود نداشت، دستگاه های دولتی اقدام به تجلیل از این یادگاران هشت سال دفاع مقدس در ادرات خود می کنند که این اقدام از ۳۱ شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، آغاز شده است.

فرماندار مهریز ضمن قدردانی از ابتکار رؤسای دستگاه‌های دولتی شهرستان مهریز در این اقدام خودجوش بیان کرد: ادارات مختلف با تجلیل از یادگاران دفاع مقدس از کتاب سیدحسین سالاری، آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس به نام «سالار تکریت» رونمایی کردند.

وی یادآور شد: دوران دفاع مقدس از برجسته‌ترین افتخاراتی است که در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل‌های بعدی بر جای خواهد گذاشت.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید