کد خبر: 308224
۰
۰
نسخه چاپی

معرفی اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی قزوین به شورای انتظامی

سید علی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ابلاغ وزیر راه و شهرسازی مبنی ممنوعیت هر نوع ارجاع کار از طریق سازمان و یا استان اعم از کارشناسی موضوع ماده ۲۷، نظارت، کنترل نقشه و… اظهار کرد: تعدادی از اعضای هیئت‌مدیره نظام‌مهندسی ساختمان استان قزوین به دلیل نقض این قانون به شورای انتظامی معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه پرونده این افراد باید رسیدگی شود، افزود: در صورت احراز در هر مرحله‌ای حتی بعد از انتخابات و موفقیت آن‌ها در دور جدید، از هیئت‌مدیره کنار گذاشته خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: در اقدامی دیگر این تعداد از افراد به وزارتخانه معرفی شده‌اند تا در صورت احراز تخلف مطابق بند ج ماده ۲۳ قانون نظام‌مهندسی با آن‌ها برخورد شود.

وی اضافه کرد: بر طبق این بند وزیر اختیار دارد در صورت احراز تخلف افراد، پروانه متخلفین را نیز باطل کند.

هاشمی ادامه داد: برخی از اعضای هیئت‌مدیره معتقد هستند که اقدام و کار آن‌ها برخلاف دستورالعمل صادرشده از سوی وزارت و راه و شهرسازی نیست و توجیهاتی دارند که باید رسیدگی شود.

وی در پایان یادآور شد: ما تابع قانون هستیم و هر آنچه قانون تصریح کند ملاک عملکرد ما خواهد بود و در همین راستا نیز تلاش خواهیم کرد تا انتخاباتی سالم و عادلانه داشته باشیم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید