کد خبر: 308296
۰
۰
نسخه چاپی

واردات انبوه واکسن یکی از موفقیت های دولت سیزدهم است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته رباط کریم با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: درس پیام آوران کربلا برای امروز ما تداوم راه شهیدان و تحقق اهداف آنها در جامعه است.

ترابی با اشاره به اینکه صبر و استقامت ملت بزرگ ایران درس عبرتی به متجاوزان داد و آنها را سر جایشان نشاند گفت: این صبر، مقاومت و ایستادگی ملت ایران را در جهان سر بلند و سر افراز نمود.

وی افزود: جانفشانی‌های فرزندان غیور این مرز و بوم در ۸ سال دفاع مقدس در برابر متجاوزان به خاک کشور آنچنان والاست که هیچگاه از حافظه‌ها پاک نخواهد شد و از مهم‌ترین دست آورد های ملت ایران در طول ۸ سال دفاع مقدس الگو شدن جمهوری اسلامی و ملت ایران برای ملت‌ها و کشورها در برابر نظام سلطه است.

امام جمعه رباط کریم بیان داشت: صادرات سوخت به لبنان و سوریه، واردات انبوه واکسن و عضویت در یک پیمان مهم آسیایی (شانگهای) سه موفقیت بزرگ دولت سیزدهم در طول یک ماه گذشته است.

ترابی عنوان داشت: پذیرش عضویت ایران در سازمان شانگهای نتیجه تغییر رویکرد دیپلماسی کشور و همکاری‌های منطقه‌ای و مناسبات مؤثر با همسایگان است و موفقیت‌های اخیر کشور نشان داد که اگر اراده و روحیه انقلابی باشد و به جای اتکاء به غیر خدا به خدا اعتماد کرد، مشکلات حل می‌شود و کار پیش می‌رود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید