کد خبر: 308416
۰
۰
نسخه چاپی

۷۸۰۰ دانش‌آموز دهلرانی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند

به گزارش اقتصادآینده نیوز صبح امروز شنبه مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با حضور امام جمعه دهلران و جمعی از مسئولان و دانش آموزان برگزار شد.

امام جمعه دهلران در این مراسم گفت: اگر امروز کشوری بخواهد خودش را نشان بدهد باید در جهان جایگاه علمی داشته باشد.

حجت الاسلام سید محسن موسوی با تبریک هفته دفاع مقدس یادآور شد: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید را آنها ادامه پیدا کنند و در این راستا نیز دانش آموزان باید با پشتکار و فراگیری علم و دانش و معارف اسلامی در سنگر تعلیم و تربیت به وظایف خود عمل کنند.

وی گفت: در بحث کرونا دیدیم که همه کشورها برای کشف واکسن کرونا چه تلاش‌هایی کردند تا توانمندی خود را در بحث علم نشان بدهند که خوشبختانه همه ما دیدیم که در کشور از زمره کشورهایی بودند که توانست با تلاش دانشمندان واکسن کرونا را کشف کند که یک افتخار در جهان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهلران گفت: همزمان با سراسر کشور هفت هزار و ۸۰۰ دانش آموز دهلرانی در مقاطع مختلف سال تحصیلی جدید خود را شروع می‌کنند.

عباس بختیاری بیان کرد: از این میزان دانش آموز ۷۶۴ نفر پایه اولی است که کار سنجش بدو ورود آنها به طور کامل انجام شده است.

وی اظهار داشت: تعداد ۶۱ مدرسه دولتی و غیردولتی در شهرستان برای بازگشایی مدارس آماده شده‌اند.

مدیر آموزش پرورش دهلران ادامه داد: خوشبختانه ۹۸ درصد فرهنگیان بخش دولتی و غیردولتی در شهر دهلران واکسینه شده‌اند.

وی گفت: تعداد ۸۹۹ معلم کار تعلیم و تربیت دانش آموزان در مدارس دولتی و غیردولتی به عهده دارند که از این تعداد ۴۸۳ معلم زن و تعداد ۴۱۶ معلم مرد هستند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید