کد خبر: 308617
۰
۰
نسخه چاپی

پوشش واکسیناسیون در برخی از مناطق زنجان کمتر از ۵۰ درصد است

به گزارش اقتصادآینده نیوز پرویز قزلباش ظهر یکشنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در محل استانداری زنجان، گفت: برای رسیدن به حد مطلوب پوشش واکسیناسیون راه طولانی در پیش است.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی انجام گرفته پویش هفته طلایی واکسیناسیون زنجانی‌ها از دوم مهرماه سالجاری آغاز شده است، اظهار کرد: این پویش تا جمعه آینده ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: زیرساخت‌های بسیار مطلوبی برای واکسیناسیون در استان فراهم شده و ابتلا به این بیماری در موج پنجم به تدریج روند کاهشی به خود گرفته است.

قزلباش با بیان اینکه بعد از فروکش کردن موج پنجم کرونا ۱.۵ ماه فرصت وجود دارد، تاکید کرد: گر یک هفته پیش رو با استقبال پرشور مردم واکسیناسیون شتاب بگیرد، می‌توان به تمام اهداف مدنظر دست یافت.

وی افزود: تزریق سریع و وسیع واکسن در سطح استان اصلی‌ترین راهکار در مقطع کنونی است و وقتی حجم وسیعی از واکسن تزریق شود در بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس پیشتاز خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از راه‌اندازی ۵۸ مرکز واکسیناسیون ثابت و سیار با همراهی دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح خبر داد و ابراز داشت: طی مدت یک هفته با تزریق واکسن کرونا خود، خانواده و جامعه را در برابر این بیماری ایمن کنند.

قزلباش گفت: طی روزها و هفته‌های گذشته حرکت‌های خوبی برای واکسیناسیون نقاط هدف در استان انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: در از برخی از مناطق شهر زنجان پوشش واکسیناسیون کمتر از ۵۰ درصد است که تلاش می‌شود این مهم تقویت شود.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس
منبع: https://www.mehrnews.com/news/5314013/پوشش-واکسیناسیون-در-برخی-از-مناطق-زنجان-کمتر-از-۵۰-درصد-است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید